Kommunikation, kundbemötande & svåra samtal

Arbetar du inom service eller har en roll med daglig kundkontakt som ibland innebär kundsamtal på olika nivåer? Denna kurs lär dig hantera invändningar, klagomål och säljsamtal. Efter kursen är du stärkt i din förmåga att hitta trygghet och självförtroende i kunddialogen. Dagen präglas av högt i tak och nära till skratt.

Innehåll

Vi går igenom ett kundsamtal från start till mål, ett bemötande som överträffar förväntan och hur du hanterar klagomål och besvärliga samtal.

Föreläsare

Efter nästan åtta år på E.ON med arbete inom kundlojalitet, service och varumärke, driver nu Jesper Low ett utbildningsföretag som idag hjälper företag, kommuner och myndigheter med att få nöjdare kunder.

Datum

15 oktober 2019 kl 9.00-16.00

Plats

TUC Yrkeshögskola, Tranås

Pris

3 300 kr exkl moms
Lunch och fika ingår
Minst 10 deltagare

Sista anmälningsdag

10 september 2019
Anmälan är bindande

Anmälan & frågor

Nina Andersson
070-694 36 44
nina.andersson@tucsweden.se